måndag 3 augusti 2009

Kokar av hetta


Stötte ihop med en fantastisk skönhet idag när jag var och skulle köpa lökdipp till mina dillchips, hade tänkt stanna hemma och svulla egentligen men vi connectade så fint. Hon ville ha mig, hon suktade efter lite Nimdraudstock och vad ska en man göra om inte sätta på henne? Jag spelade svår, det gillar dem vet ni, det har jag kommit på, eller i alla fall att jag ska skriva här inför er så att ni tror att jag är en ladiesman av rang. Hon ville att jag skulle komma dit på fläskorv och rotmos men jag är så jävla himla jättesvår så jag sa att jag hade andra saker för mig.

Jag fick sms.

Hon: Ska du komma hit med en lax?

Jag: Inte hungrig. Mellanöl?

Hon: Jag ÄLSKAR mellanöl.

Jag: När ska jag komma?

Hon: Kan du inte ta med dig en lax ändå?

Jag: Självklart.

Nu ska det smiskas mina damer för jag är så jävla jättehet, HOT HOT HOT.

Hittade ett kort från mitt senaste laxfiske, titta och njut.

KYSS

4 kommentarer:

  1. Hahahahahhahaha!!!! Du är sååå rolig!

    SvaraRadera
  2. Nimrod är en mega-tönt av rang. Ingen är så bra på att sätta ord på det som dig.

    SvaraRadera
  3. Sant. Sedan mytomanen återkom efter "sjukhusvistelsen" tycker jag att han blivit totalt ointressant. Han kör i samma tradiga hjulspår hela tiden. Krånglar till, låtsas intressant och spännande. I själva verket bor ju fanskapet online, ljuger värre än Mûnchhausen och leker mindgames med tjejer med låg självkänsla, den sorten som blir kära i pastorn i Knutby, Qvick och mördaren i Åmsele. Så tack Nimfraud. Kan inte tacka nog för dina uppfriskande inlägg. Gilla!

    SvaraRadera