tisdag 18 augusti 2009

GAH GAH GAH



Gick in på Kissies blogg för att spamma den och blev jävligt kåt.
Dräggel i min mun. Gapade som halvdöd torsk i fiskdisken på Coop Forum. Det ryckte som satan i baguetten. Reagerade som en brunstig elefant. Full fart framåt!
HON HAR SKAFFAT ANKLÄPPAR!!
I'm dying... Blir spaaaaaaghetti i knäna. Juckar mot dataskärmen. Dunkar ballen mot tangentbordet! Underliga ljud kommer från min mun...naaaaaawwwwwwwwwww
Jag älskar gult hår med svarta rötter! Jag älskar orange ansiktsfärg och makeup a la rysk glädjeflicka på dekis. Jag älskar brudar med en kran stor som sju svåra år! Som dessutom har en knöggel längst ut!
Och nu, DUCKLIPS!
Respect woman! Respect!
Top notch! Keep it that way!
You are HOT HOT HOT!

Fuck så snygg! Fraud slickar dig mellan tårna. Klämmer dina finnar! Your wish is my command. Trampa på mig. Spotta på mig. Make me your sexual slave!

GAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar