måndag 17 augusti 2009

Grubbel Grubbel


Jag softar. Drömmer om tanter med långa tuttar. Kliar mig på snoppen. Dricker klorin.
Tänker på pärlplattor. På min nya praktikplats på Samhall. Kanske får jag packa ansjovisar i burkar! Hoppas. Längtar. Snart börjar det. Dagcentret kanske kör igång med en drejkurs också.
Skall jag fortsätta kamma över flinten? Eller inte? Vad i så fall? Munkfrisyr? Discotofs. Kanske där nere?
Bloggen. Ska jag döda den? Skära den med kniiiiiven? Never. Funderar på om jag är galen. Ja det är jag. Skogstokig. Fucking Crraaaaaazy. Konstsim. Gång. Mina favoriter. Kanske skall jag börja med rullstolsbasket också. Grubblar över Stickan. Tar han den i tvåan? Skulle jag gilla det? I tvåan alltså. Resa. Hela min kropp längtar. Busstur till Säffle. Båten till Åland. Älska under ett bord i baren på Cinderella. Förhållande. Är det något man ska satsa på? Pallar man träffa samma tjej mer än en gång? Blir inte så mycket klokare. Så jävla pantad som jag är är det en omöjlighet. Hjulet snurrar men hamstern är död liksom. Har för mycket fritid. Undra på det när man är en sjukskriven sopa som lever ett låtsasliv i en blogg. Vad gör ni?

6 kommentarer:

  1. KYSS Katten! Hoppas att du har en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Sitter också och grubblar idag, det enda man gör nu för tiden... Men jag är ju också en självömkande nolla utan liv.

    SvaraRadera
  3. Fan vad du e pinsam

    SvaraRadera
  4. Hahaha störtskön blogg

    SvaraRadera
  5. Anonym 1: Jo lite pinsam är jag nog...men inte tillnärmelsevis lika jävla bortgjord som Nimtönten himself och hans harem.

    Anonym 2: KYSS

    SvaraRadera