onsdag 19 augusti 2009

LEAVE NIMFRAUD ALONE!



Jag hade tänkt att hålla käften om det här.
Men inte längre, hell no.
Jag har nämligen fått tiggarbrev från den jävla sopan Nimrådd ett tag nu.
Det är alltid samma sak i breven.

Samma jävla dynga."JA VILL VA DINN VÄNN!!! OM DU ITTE JÖR SOM JA SÄJJER Å BJUDER MEJ PÅ DINA FÄSTER KOMMER DU DÖ I ENN BILOLYKA!! TA VARNINGEN PÅ ALVAR!!! DU KOMMER FÅ ONGRA DEJ!! AKKTA SÅ DU ITTE FÅR AIDS"

Idag fick jag samma patetiska brev igen men nu stod det också: "Ja e faktisst lessn nu. Minn mama sa när hon var her och steda att man får inte göra somm du. Alla måsste få vara med! INte bara Kissi å du. Ja hatar dej och käner för att döda dej nu. Å Kissi. Et jätteargt ollon är ja."


Jag kan förstå att Nimfjanten är avundsjuk. Alla kan ju inte vara sådana babemagnets som jag. Eller gång på gång nå samma litterära höjder. Men det är ju liksom inte mitt fel. Och det talanglösa lilla miffot måste ju faktiskt inse att jag inte kan sänka mig så lågt att jag börjar hänga med honom. Vem fan vill dela dunk med en tygdocka som ser ut som skäggiga damen med vattenskalle? Som dessutom är kriminell, har social fobi, astma, klamydia, dåliga knän, bordeline och grava aggressionsproblem? Inte jag i alla fall. HELL NO.

Och vem orkar lyssna på ett illiterat ollon som käkat karbonpapper och bara ältar hur kåt han är hela tiden? Eller slicka i sig hans mellanstadietexter om hemliga grejer....NOT ME

Inte Kissie heller. Däremot är hon all over me. Hon blev så tänd på idén om att ha mig som sexslav så nu är vi best buddies hon och jag. Fatta att den pinsamma ursäkten till människa är avundsjuk. HEHE..Avundsjuk, avundsjuk, avundsjuk. (det är väl därför han ljuger ihop desperata inlägg om K). Stackars liten. I pity him. Vad är alla hans hjärndöda socluder till fruar mot Kissie Ducklips? INGENTING.




Nu sitter han förresten och gråter under min balkong. Han har suttit där hela natten. Inlindad i en smutsig fleecefilt. Ibland kommer det ett halvkvävt snääääla...får jag va määäää.... Då hånskrattar vi. Jag och Kissie. Och så tar hon sin brunkrämstub och ringlar rakt ned i hans huvud. Det rinner rakt ned från flinten och blandar sig med tårarna...Hahahahahhahahaha...

Gå hem och käka mask med dig ditt offer. Kanske knulla lite på chatten? Eller spräng dig själv i luften, vet ja!

KYSS








2 kommentarer:

  1. Förstår precis hur jobbigt det är för dig, min lilla purjolök!
    Lyssna på det där bölandet hela natten...
    *flinar*

    SvaraRadera
  2. Ja, man får ju fan skavsår i öronen! Yuack!

    KYSS

    SvaraRadera