tisdag 18 augusti 2009

Mulkku


Igår var det tvåmannafest här.
Lite skillnad mot hur det vanligtvis är.
Alltså enmannafest.
Men till slut lyckades jag med hot om MC-gäng och annat tvinga hit Stefan från laba.se.
Vi hade mycket trevligt. Fick bland annat i oss två dunkar HB.

Stefan tyckte att allting var hemskt skoj. Onaturligt, onormalt skoj.
Klockan två inatt låg han i fosterställning på golvet och kräktes medan Nim himself (alltså moi) satt och chattade med föreståndaren för dagcentret där jag går.
Kan ni tänka er en roligare fest?
Nä, tänkte väl det!

Jag kände mig vassare än en raketforskare. Tänkte att vi skapar historia nu jag och Kenneth från dagcentret Smultronet . Som jag alltid tänker. Men så har jag inte alla pommes på tallriken heller. Det vet ni ju.

Minns inte hur länge vi snackade, fyra minuter trodde jag, men jag ser i chatloggen att jag återvände till den allmänna chatten klockan två i natt. Sen satt jag där fram till nu. Eftersom det är det enda liv jag har. Förutom en och annan rolig fest med Stefan så klart!
Säg till om det är någon av er som känner för att komma på mina roliga fester!

KYSS

6 kommentarer:

  1. Åååå, du vet att jag inte kan motstå en fest med dig, snygging där! Med purjolök ?

    SvaraRadera
  2. Nix, JAG kommer!
    Men bara om det vankas smisk med en sill!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha smisk med liten med naggande god torsk! Kan detta utlovas på din nästa fest Frauddan?

    SvaraRadera
  4. Purjo, sill, torsk... your wish is my command! As long as you stjälper i er en dunk HB och kräks på golvet också. Annars är det ju ingen riktigt fest! Eller hur?

    KYSS

    SvaraRadera
  5. Jag kan partaja som en riktig fin tjej! Klart jag spyr på golvet, tror du jag är någon amatör eller?
    :)

    SvaraRadera
  6. Förstår att jag inte blev bjuden
    Stormen+Sprit= Bad combination

    SvaraRadera