måndag 3 augusti 2009

Jag är döööööööden....


Hey bitches!
Tänkte bara berätta att eftersom jag är polare med Gud och Kristi Brud och har haft en one night stand med Ulf Ekman så kommer jag att live forever.
När jag är färdig här nere med purjolökspisk och mys i mankini så flaxar jag bara upp till Paradise Hotel.
Där kommer vi som är värda lite mer än ni andra sitta bakom repen på VIP- avdelningen på S:t Pers Pizza, Grill och Kebab och dricka Brännvin special.
The rest of you will be mud.
Just mud.


I och för sig. Om ni sköter era kort väl kan en eller två av er få chansen att tävla om en plats som spritluder i Edens lustgård.


KYSS och Gomorron!

4 kommentarer:

  1. Lera och maskar...vad ska man välja...eller spritluder...svårt...:)

    SvaraRadera
  2. Spritluder är en personlig favorit!

    KYSS

    SvaraRadera
  3. men då låter jag DIG bestämma, Spritluder it is!

    SvaraRadera
  4. Klart att du gör som jag säger till dig Huskatt, vad annars?

    SvaraRadera