torsdag 6 augusti 2009

Naaawwwwwww



Hon kvartar över.
Kärringen jag raggade upp på Flintis och fläskis.
Tar satans mycket plats.
Rosslar. Det låter som hela truten är full av grönt slem
Den gigantiska kranen drar timmerstockar.
Rrrrröööaaaaaa phhhhhyyyyyyyy rrrrrrööööäääää phhhhyyyyy
Ur ena mungipan rinner saliv....
Andedräkten stinker. Hundavföring. Förpestar hela rummet.

Åhhh....om hon ändå kunde vakna och dra härifrån!
Funderar på att nita henne med tidningen som en flugjävel.
Då kanske hon vaknar?

Äh, vem försöker jag lura? Det är ingen här. Som vanligt. Jag är så jävla ensam.

Nu skall jag gå och ta mig en mellanöl till frukost.

KYSS

8 kommentarer:

  1. VA? får man inte titta på den bilden? VA? Är det bara jag..snyft...men nim, jag älskar ju dig, varför är du så elak..snyft...

    SvaraRadera
  2. Åh. Så romantiskt. Blir alldeles hänförd. Sucka sucka...

    SvaraRadera
  3. Bilden hängde sig. Men ni får ett foto av mitt kök istället. Något för tidningen Sköna hem kanske?

    KYSS

    SvaraRadera
  4. Åhh, nim måste hört min bön, för nu får jag oxå se bilden! ÅÅHH TACK !!! och kanske en liten kyss?

    SvaraRadera
  5. Naaaaaw!!Jag älskar dig Nimfraud Duarfmin!!!! Ahhhhhhhhhh!

    SvaraRadera
  6. KYSS Katten! KYSS KYSS KYSS


    I LÖÖÖÖÖÖÖV U 2 S.T.E.L.L.A

    SvaraRadera
  7. Så, nu kommer jag dö lycklig! KYSSKYSSKYSSKYSS :)

    SvaraRadera
  8. Gillar inredningen. De pikanta små detaljerna. Personligt och snyggt.
    Inget standardkök precis.
    Du har ett utsökt smak.

    SvaraRadera