torsdag 20 augusti 2009

Serious Shit


Jag var alltså på en singelträff igår.
Det finns en massa jag inte har berättat för er.
Mest för att jag inte kom ihåg det själv. Kärringen från detta inlägg betydde mer för mig än vad jag riktigt har velat säga till er. Hon blev lite av en stormförälskelse för Nimfraud.
Det jobbiga var att hon inte ville höra av sig efteråt. Detta trots att jag skickade sms typ var femte sekund och ringde alla tider på dygnet veckorna efter. Plus jagade henne på jobbet.
Jag blev skitaggressiv. Kände att jag borde smiskat hårdare med laxen så att hon fick se på faan. Hoppades på att hon skulle få aids.
Hursom. Igår dök hon upp på singelträffen.
Det gick (och gick, och gick, och gick) fantastiskt (hela natten)! Fast det var lite kallt att sitta ute och runka efter att jag hade blvit utslängd. Höll på att förfrysa pitten.
Jag är i ett lyckorus i alla fall. Nim = kär? Nja, vi får se. Kanske tills jag går till Friskis och Svettis i morgon. Då träffar jag någon ny. Hehe. Kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar