torsdag 13 augusti 2009

GÖTT MED KÖTT


Jag kände för att vara hot hot hot idag. Jag ville att det skulle synas på mig att jag vill pippa och jag ville att min look skulle dra till sig kött.
Känner att jag måste få klämma tutte snart eller så flippar jag.
Jag är ju så jävla ensam som ni vet.
Det blev trekvartsbyxor med fickor på sidorna som man kan dra åt med resor i mudden, gråsvarta sandaler med kardborreknäppning, lila dokusåpalinne, en väldigt sliten Hello Kitty-handväska och röd toppluva med mitt namn tryckt frampå. Bara man. Inga konstigheter.

Satte mig på Husseins Kebab, Pizza och Grill och drack hot shot. Råglodde öppet på alternativen som fanns där. Fann fem. Fick gensvar i form av blickar och snart även slickar. Det var skönt. Ett gäng undersköterskor från äldreboendet här i närheten. Erfarna damer och en 14-åring. Fett med gäddhäng.
Jag sa mitt namn (som de redan läst på toppluvan) och förklarade för dem hur fantastiskt kåt jag var var. Att jag gärna skulle bjuda hela gänget på ett glas brännvin special eller någonting men att jag tyvärr behövde gå och att jag ville lämna mitt nummer till dem eftersom jag annars skulle ångra det i resten av mitt liv. Sa att jag hoppades att de kunde ringa så fort de ätit klart sina kebabrullar med vitlökssås för jag ville gärna träffa dem redan idag.
"Jaha..." sa de och de tittade genast på varandra och log. De sa inget mer. Jag log och gasade extra med permon när jag drog iväg.
Visste att de skulle ringa.
Det gjorde de bara en halvtimme senare.
Jag frågade om jag fick bjuda dem på HB här hemma hos mig.
Det fick jag.
De kommer nio.
Nu skall det bli åka av!!!

Hehe!

Nimfraud, simply irresistible.

1 kommentar: