onsdag 26 augusti 2009

Naaaawwwww


Idag blev jag bjuden på någonting ovanligt.
Ost och marmelad.
En läsare som jobbar med matpresentation på Coop gav mig en bit på ett kex.
Bjussade helt enkelt.
Hur mycket man är man om man hoppar över något sånt? Klart jag smakade.
Och hon snackade! Man, she knew what she was doing... I kid you not. AWWWWW!!!!
Själva grejen var så otroligt smaskig!
It is so fucking good to run a popular blog. It is so fucking good...It is simply very good to be me.
Tack fröken. Eder service var eminent och av det bästa slag. Nöjd kund. Betyg 5 av 5.
Jag köpte sju hushållsostar och femton flaskor marmelad.

KYSS , vi kanske ses igen i morgon!

Nimfraud.

3 kommentarer:

  1. Ja tänka att hon bara GAV dig en bit så där...det måste vara liiite ovanligt. Men hey, du är ju ovanligt bäst med!
    KYSS!

    SvaraRadera
  2. Fan. Jag blir fortfarande arg över att JAG inte kom på den här fantastiska bloggen före DIG! Jag borde varit Fraudan.
    MRS Fraudan!

    Gaaah!

    SvaraRadera
  3. Stormen: Mrs Fraudan är välkommen med gästinlägg whenever she wants!

    Katten: Im very special därför gav hon mig the Cheese! Absolut!

    SvaraRadera