tisdag 25 augusti 2009

The retards!

Det finns ett gäng kåta förvirrade småtjejer som har hakat upp sig på en uppdiktad psykopats kriminellt usla blogg. Desperata fjortisar. Deras inställning: Knullkungen är vår herre. Allt han skriver är sanning. Oavsett om han ljuger och ändrar åsikt tre gånger i minuten har han rätt. Allt han säger är bäst. Oavsett om det handlar om att knarka, döda djur eller önska livet ur oskyldiga. Det är alltid lika härligt. Och bäst.


Som de små talanglösa fiskmåsar de är sitter de och vaktar den självutnämnde Knullkungens chatt 24 timmar om dygnet. Blockar alla som inte sällar sig till deras hjärndöda hyllningskör. Suger av Knullkungen på privatchatten. Skriver våldtäktsporr på beställning. Lämnar ut sig helt och hållet. Spammar översteprästens idiotiska spya till blogg över hela nätet. Försurar andras bloggar.

De är så missnöjda med sina egna liv att de ger de sig helt och fullt till Knullkungen. Låter honom trampa, spotta och spruta. Avsäger sig allt sunt förnuft. Stänger ned sina egna bloggar. Varför skriva när sanningens apostel gör det så mycket bättre? Och sannare?

Hallelulllllija!! Prisad vare Knullkungen! Amen!





Deras enda existensberättigande är att tillfredställa Knullkungens minsta nycker . They're doing a helluva good job tycker den mentalt retarderade Knullkungen.

Undra på det. De är ju bara spegelbilder som reflekterar hans sjuka fantasier och förvridna verklighetsuppfattning. Minsta tecken på självständig hjärnverksamhet och mobben dömer den uppstudige stackaren till evig förvisning.

Det finns bara ett ord för den här sinnesjuka företeelsen.

SEKT. S. E . K. T.




Nä nu skall jag gå och kräkas. Sen skall jag ta och bränna några av morsans bh:ar ute på balkongen.

KYSS

4 kommentarer:

  1. Mäh! Vad hade morsans bh:ar med saken och göra??

    SvaraRadera
  2. Och vi vet ju alla hur det går när någon försöker lämna en sekt, om inte så kan jag förklara ;)

    SvaraRadera
  3. Stormen: Äh, ingenting men det är så sällan saker jag säger har med någonting alls att göra vet du.

    Alabama: Ja precis, stanna kvar frujävel annars hoppas jag att du får Ebola!

    KYSS

    SvaraRadera
  4. Åh. Jag känner mig lurad. Här har jag slukat ALLT du säger och trott på dig. Men jag vet så klart bättre än att klaga.
    Bama: Bästa sättet att lämna en sekt är att hoppa på en annan! Ha! :)

    SvaraRadera