tisdag 8 september 2009

The winner takes it all


Igår kväll.
Min soon to be våldtäktsfru gick på dass för att lägga en kabel.
Jag låg kvar.
Urknullad och sugen på dipp.
Hennes telefon ringde.
Jag tog upp den.
Tittade. Hennes ex.
I ren impuls svarade jag.
"Hallå."
"Vem är du?"
"En hon raggade upp på Ica. Vi skall gifta oss."
"Jag vill prata med henne nu."
"Visst. Men hon bajar. Kan jag hälsa något?"
"Att Urban ringde och att han älskar henne?"
"Absolut. I will"
"Och att jag inte kan leva utan henne"
"Jag kan säga till henne att ringa när hon skitit klart så får du säga det själv."
"Schysst"
"I know
Sen la jag på. Fan vad skönt det känns när man vet att man är så en jävla fantastic man att man inte behöver uppföra sig som en svartsjuk liten äcklig råtta. Den stackars saten kan gagga med my wife as much as he wants. He don't stand a chance...

hahahahahahahahahahahhahahahahaha

I win
As always


KYSS

1 kommentar: