lördag 19 september 2009

Tänk om...


...man skulle ha en blogg där vartannat inlägg handlade om vilka filmer/tv-serier man hade sett/ser på/skall se/skulle vilja se?

Vore inte det jävligt ledsamt?
Ett helt liv sittandes i en tv-soffa liksom.
Meningslöst. Bortkastat. Fattigt.
Sjukt sorgligt helt enkelt.
Jag vet två bloggar som är så där.
Den ena är inte helt otippat Linda Rosings.
Den andra är, ja....
...hennes manliga motsvarighet skulle man kunna säga.


Meningslös. Bortkastad. Fattig.
Och sjukt sorglig.
KYSS

5 kommentarer:

  1. Tänk om man skulle ha en blogg som helt och hållet handlar om en människa man avskyr?

    Vore inte det jävligt ledsamt?
    Ett helt liv som kretsar runt en enda människa som man dessutom avskyr.
    Meningslöst. Bortkastat. Fattigt.
    Sjukt sorgligt helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Men anonyma bla bla bla. Hoppa på tåget istället och ha lite roligt!!

    Du vet. Hahahahahahha! Roligt!

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag avskyr ingen. Speciellt inte någon jag inte ens känner. Så det kan inte vara mig du syftar på. Jag har ju en blogg om ett fenomen jag tycker är sanslöst skojigt!

    Samtidigt tycker jag fortfarande att det är lite efterblivet att gå in i bloggar man inte gillar och kräkas ur sig skit. Varför liksom? Varför inte lägga energin på något man tycker är roligt istället? Speciellt som om du bara gör dig själv till åtlöje.

    KYSS

    SvaraRadera
  4. Men vad har hänt med alla roliga inlägg som dagligen kom? :D

    // :D

    SvaraRadera