tisdag 8 september 2009

Jag måste visa er!

Kolla vad den lille patetiska Nimrod har ställt till med nu och det är fanimej på riktigt, det är så skrattretande att jag knappt kan ta mig upp från golvet. Det här är alltså kommentaren på den mycket eminenta Apollonias blogg:

Postat av: Nimrod
Tror du på fullaste allvar att jag inte får reda på saker?Kom INTE tillbaka till min blogg din förrädarfitta.

PUBLICERA INTE DETTA, FÖR DIN SKULL.

Jag ville veta vilka av dina "fruar" som verkligen är lolaja mot dig, så jag snokade runt lite. Den såkallade frun som du vill ska skriva om sina "sexfantasier" om dig i sin blogg, hon som har sktivit om dig förut, är då den som är en FALSK fru. Kika på det här, och lita inte på henne mer. Hittade detta på den där skitbloggen Nimfraud (hmmpf, skitblogg? Nej, nu blir jag ledsen i ögat.).Hon kommenterade detta i ett inlägg som smutskastar dig och dina "fruar".

Apollonia sa... Hahahaaaa! Detta var det roligaste jag läst på länge, på pricken! Åh, nu önskar jag att jag kunde viska en sak till er....men det går ju inte här.
den 15 augusti 2009 22:04

Stormen sa... Apollonia.Viska hos mig då?! :)
den 16 augusti 2009 01:39

Stella sa... Underbart.
den 16 augusti 2009 04:08

Rosy Red sa... Apollonia! Viska hos mig!!!

2009-09-08 @ 09:10:32 URL: http://nimrodofobi.blogspot.com/

Postat av: Apollonia
What? Jag har väl aldrig sagt att jag INTE läser andra bloggar? Jag läser VEM jag vill och skriver VAD jag vill! Lyssna nu Nimrod, jag gillar dig och det har jag sagt, din blogg och dina texter har hjälpt mig mycket, det VET du. Men om nåt som dina spioner snokar fram betyder mer än det jag sagt till dig direkt så - fine.
2009-09-08 @ 09:17:21 URL: http://apolloniablogg.blogg.se/

Postat av: Nimrod
Visst, läs vad du vill. Håna mig i pissbloggar men kom aldrig någonsin tillbaka till min och sug min kuk i privatchattar.Vill aldrig se dig igen.Jag har aldrig gjort någonting sånt elakt mot dig. Förväntar mig givetvis samma lojalitet tillbaka.Så fuck off och joina idioterna du.Ha ett bra liv.Med <3-iga hälsningarNimrod
2009-09-08 @ 09:22:32 URL: http://nimrodofobi.blogspot.com/

Postat av: Nimrod
Och det är inte mina spioner. Det är det som kallas lojalitet till skillnad från det du kan stava till.
2009-09-08 @ 09:26:33 URL: http://nimrodofobi.blogspot.com/

Postat av: Apollonia
Du är alltså arg och kallar mig förrädare för att jag tyckte ett inlägg i Nimfraud var skitroligt skrivet?Jag vill dra mig till minnes att du varit rätt taskig mot mig både i kommentarer här och i din egen chatt, så vem är du att kräva nån egendefinierad lojalitet av mig? Jag tycker, tänker, känner, läser och skriver precis som jag vill i den här "låtsasvärlden". Kan du inte ta det så är det DITT problem.
2009-09-08 @ 11:17:26 URL: http://apolloniablogg.blogg.se/

Postat av: Nimrod
Att du ens läser den skiten...Jag skäms över dig.
2009-09-08 @ 11:32:24 URL: http://nimrodofobi.blogspot.com/

6 kommentarer:

  1. ja jösses vilka märkliga krav.

    SvaraRadera
  2. Han har blivit helt cocobananas...

    SvaraRadera
  3. Haha, sant. Han har vart cocobananas sen start snubben.

    SvaraRadera
  4. Haha, såg detta först nu. Då slapp ju jag göra ett eget inlägg om detta! Man har ju inte hur mycket tid över till att blogga när man har ett liv att sköta ;-)

    SvaraRadera