onsdag 9 september 2009

Judas


Alltså, jag och min aggressiva fru. Vi är för härliga.
Jag skickade ett sms till henne i morse och frågade "litar du på mig".
"Absofuckinglutely" svarade hon.
När vi träffades vid macken satte jag på henne en ögonbindel. Sen gick vi in i mataffären och där tog jag en majonästub och tryckte ut i håret på henne.
Hon blev jättekåt.
Sen tog vi permobilen till centralen.
Där tog jag en sprayburk och skrev knulla mig på ryggen på hennes galonjacka och lade en öppnad burk surströmming i ena jackfickan. I den andra lade jag en stor svart dildo.
Sen satte jag henne på 14.21-tåget till Arvidsjaur.
Haha.
Hahaha.
Hahahhohohhihhhahahahahaha.

Hon fattade inte ett skit.
Jag gick hem, söp mig full på mellisar och dog.
Återföddes som Gud.

KYSS /Frauddan

15 kommentarer:

  1. Nämen oj, vad rolig du är. Tror du har en liten humordefekt i huvudet. Förlossningsskada? Hur som helst, jag förstår inte hur du får ihop allt det här roliga. Så fruktansvärt fyndigt. "Han är gammal, men låtsas att han är ung" "Han är fet men låtsas att han är vältränad" "Han är en loser men låtsas att han är cool" Haha så roligt. Oj oj oj. Särkilt nu efter inlägg 824 med samma tema. Jag skulle inte klara det själv. Inte under 30 sekunder i alla fall. Och det bästa är ju att folk verkligen uppskattar det du gör. Du kommer lyckas i livet. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Ja, självklart kommer jag att lyckas. Det finns inget annat alternativ. Misslyckas jag, och slutar som en pillerknaprande halvalkis med trashiga tatueringar som jobbar på en skabbig skrot i en skitstad och inte fixar att ha ett normalt förhållande utan att vara otrogen, då måste jag hoppa framför ett tåg.
    Jag skulle hellre dö än att leva ett sådant jävla loserliv.

    Mvh Fraud

    ps. Grattis själv till ditt lyckade liv förresten! Verkligen!

    SvaraRadera
  3. Bastardo har faktiskt rätt... månader av liknande inlägg? Första två dagarna vart det lite kul, sen tråkigt och för att bli riktigt skrämmande. Anar en stark besatthet. Vad har Nimrod gjort dig som gör att du agerar så här patetiskt? Man tycker lite synd om dig, släpp och gå vidare hörru...
    /L

    SvaraRadera
  4. I love you! Nimfraud du är bäst!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Anonym: Men lilla vännen, allvarligt talat... Om du nu tycker att det är så uselt, varför bryr du dig då om vad jag skriver eller inte skriver? Varför kommenterar du? Är inte det patetiskt om något?
    Och varför upprör det dig så om jag lägger 5-10 minuter om dagen på att fåna mig om ett fenomen JAG tycker är outsägligt roligt?

    Jag tror att du borde fokusera lite mer på dig själv och inte oroa dig så mycket för andra. Kanske kan du gå en språkkurs på Komvux och lära dig skilja mellan var och vart?

    Hej då på dig. Ha ett bra liv.
    Mvh Nimfraud.

    ps. Jag fattar att du gillar Nimrod. Den bloggen är ju till skillnad från den här ett under av variation. Eller hur?

    SvaraRadera
  7. Nja, jag gillar Bastardo bra mycket mer.Nimrod var roligare i början - nu är det inte jättemycket variation på Nimrods heller. Men det tog i vart (!) fall månader.

    Jag är inte speciellt upprörd över detta, egentligen mer fascinerad tror jag. Och egentligen kanske lite nyfiken på dig. Hurdan är personen bakom Nimfraud, som orkar engagera sig i en annan ganska liten blogg... Det där hade varit något att läsa om... Tror även variationen skulle vara bra mycket större.

    Ha det så bra du också,
    L

    SvaraRadera
  8. Lyckade liv? jaha, sarkasm. hohoho. Du är en rolig liten rödstrumpa du :) Men det är ju kul att du är så insatt i mitt liv. Och vi är nog mer lika än du tror, för jag funderar också på att avsluta mitt loserliv genom att hoppa framför ett tåg. Får jag bara fråga en liten fråga här. Otrogen? Var har du fått det ifrån?

    Om jag nu skulle få för mig att vara det är du den första jag skulle sätta på, för det märks tydligt att du inte fått en riktig kuk på länge ditt lilla pissluder

    SvaraRadera
  9. Bastardo: Otrogen? Ja kanske för att du skriver inlägg (30/8) om hur jävla gärna du vill knulla din polares tjej samtidigt som du är ihop med dina barns mor. Fy fan va skabbigt...
    Eller ni kanske inte är ihop längre du och hon? Jag läser inte din blogg så ofta så jag hänger kanske inte med i svängarna...
    En riktig karl som du måste kanske byta ut kärringen med jämna mellanrum...?

    Stackars stackars dig, det kan inte vara lätt att vara den bittraste stackars saten på den här sidan universum. Men du är välkommen att bittra dig här så mycket du vill. Jag censurerar ingen.

    Ha det så bra nu och gå iväg och runka till Bloggportalen. Då kanske det känns lite bättre.

    PUSS på dig /Fraud

    SvaraRadera
  10. Snälla kan ni inte sluta nu, det här börjar bli så jävla fult.

    SvaraRadera
  11. Alabama: Jag fattar verkligen inte grejen. Varför tar så många den här ickeverkligheten på allvar? Varför provoceras så många av att jag inte tror ett skit på bluffen Nimrod?
    Och om man nu tycker att den här bloggen är så trist (vilket man självklart får tycka) varför gå in här då? Varför skriva bittra kommentarer? Jag skulle aldrig gå in och kommentera i en blogg jag tyckte var helt värdelös.

    Jag vill inte bråka med någon. Inte med någon som finns i verkligheten i alla fall. Men samtidigt har jag öppna kommentarer i bloggen. Alla är välkomna. Men kastar man skit så får man vara beredd på att skiten kommer igen. Så är det bara.

    SvaraRadera
  12. Synd att du inte ser helheten, men jag förstår din poäng. Fine.

    SvaraRadera
  13. Herregud.
    Helt otroligt att ni bara orkar. Jag önskar att greenpeace och amnesty hade eran ork. Vore fantastiskt att se vad ni skulle kunna åstadkomma om ni hittade ett högre syfte att engagera er i och Inte i en sketen blogg.

    Ni borde fan skämmas. Det gör jag.

    SvaraRadera
  14. Tack för att du letade reda på just det inlägget, haha. Som att skjuta sig själv i benet.

    Btw..Jag finns i riktiga världen, vi ses den 25

    SvaraRadera
  15. Bastardo: Som sagt, jag lägger ned det här nu. Jag har aldrig varit och vill aldrig bli en del av erat lilla kotteri av Nimrodbesatta dramaqueens.
    Jag startade en blogg för min egen skull. För att skoja om ett fenomen som jag tyckte var jävligt fånigt. Sen om någon (du) tycker att min blogg är skit så är det bara att låta bli att läsa. Jag har hört ryktas om att det finns fler bloggar på nätet...

    Vad ditt problem är förstår jag inte. Hur kommer man på tanken att gå in i en annan persons blogg helt apropå och häva ur sig skit om förlossningsskador? Är det för att försvara Nimrod? Eller går du kanske in i alla bloggar som inte passar din smak och häver ur dig okvädningsord?

    Skjuter jag mig i foten?
    Knappast, det är inte jag som ena dagen skriver inlägg om min flickvän, nästa dag skriver att min gräns för otrohet går vid en blick eller en tanke, och tredje dagen häver ur mig att jag vill knulla min polares brud. Din fot är köttslamsor. Inse det.

    Varför skulle vi ses den 25:e? 25:e vaddå förresten? Jag planerar inga resor till några skitstäder och jag vill som sagt inte ha med något jävla drama att göra.

    Så, lämna mig ifred nu så skall jag glömma att jag någonsin hört talas om någon som kallar sig Bastardo.

    Adjö.

    SvaraRadera