lördag 5 september 2009

MAJOR PROBLEM


Jag har ett problem. Ett major problem.
This fucking blog.
Jag vet liksom inte längre hur jag skall bära mig åt för att visa att kejsaren naken.
Eller, självklart vet jag det, men det kan inte tillnärmelsevis bli lika underbart parodiskt som när kejsaren själv visar upp sig i all sin patetik.
Herregud vilket lågvattenmärke till människa han är. Vlken jävla narr.
Totalt inkonsekvent. Så till den milda grad att man undrar om han är dement.
Asocial, fördomsfull, mansgrisig som satan, aggressiv, borderline, och med alla fysiska sjukdomar in the book.
Totalt oförmögen till några som helst närmare mänskliga relationer.
En simpel småtjuv med alkistendenser som ser sig själv som tidernas största offer. Någon som till och med gud har ett horn i sidan till. Vilket bara bevisar att idioten till råga på allt tappat all känsla för proportioner.
I kneel down.
For now.
Han är den odiskutabla mästaren på att göra sig själv till åtlöje.

What a catch säger jag bara.

WHAT A CATCH

Jag fattar precis vad det är alla småbrudarna är ute efter....














....NOT




Kyss å gomorron!

1 kommentar:

  1. Undrar om "kejsarens nya kläder" skulle te sig bra som modeblogg, med "dagens outfit"
    ... eller dagens outkuk...

    SvaraRadera