torsdag 3 september 2009

Åhhhhhhh me so håååårny



Tjjaaa...Nimfrauud häääär...
Jag blev så jädra kåååt dåååårååå.
Asså på riktigt....
Så jag hoppa på min jävla granne asså.
Tog på mig min Lille Skutt-kostym med the Flyffy öron och la mig i bakhåll i trappan och bara väntade...
Sen packade jag bajs like a mad man!

Ni minns väl middan förresten?
När han och hans alkispolare försökte låtsas om som om de var gay?
Hahaha.
Skittöntigt var det i alla fall.
Trodde att de kunde bluffa Stickan och mig att de var ett gaypar med dåligt förhållande men de enda som blev blåsta var de.
Kvällen slutade med att de fick batong i anus av ett Mc-gäng och grinade som dagisungar...
Hahaha...

Éfter det har man ju insett att den där sinnesslöa anabolasnubben med småflickstatueringar och skalle som ett polerat ägg är ett lätt offer.
Så jag tog honom.
Bang.
Rätt på bara.
Fy fan va han grina. Hahaha.
Men skönt var det.

Nu ska jag käka chips. Hej på er!

KYSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar