torsdag 10 september 2009

Sinnessjukt


Kolla in det här. Jag mår illa. Måste ta fram skämskudden. Krypa ned under skämstäcket.
Nej, det räcker fan inte.
Jag tänker låsa in mig i skämsgarderogen och ta några skämspiller och hoppas att jag aldrig vaknar mer så jag slipper leva i samma värld som såna pinsamma människor...

Förresten...det behöver jag ju inte kom jag på nu.
Jag lever ju i den verkliga världen.
Där vuxna människor inte bryr sig ett skit om meningslösa skitbloggar.

Fy fan va skönt!


Nu drar jag ut i solen och tar en bärs.
Kanhända skiter jag i att komma tillbaka till den här jävla dagisvärlden.

Någonsin.

Hejdå era töntar


KYSS


/Fraud


9 kommentarer:

  1. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte försvinna!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Nej, du får inte inte komma tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Drick upp den där ölen på bilden nu!

    SvaraRadera
  4. kastrado jävulens surikat18 september 2009 kl. 17:39

    Nimrod: Enligt mig ser jag ut som en
    anorektiker där iaf
    Nimrod: Jag har lite bredare axelvidd än
    den killen och smalare midja men annars
    kan jag tänka mig att vi väger samma
    Nimrod: Enda grejen är mina tatueringar
    idag. Vill inte skicka nån bild där ni ser
    alla mina gaddningar. annars hade ni
    fått se dagsformen. lite oidentifierbar
    vill jag vara

    ojoj lillnim kalleankafötterna då och pinnarna som du har till ben och hängarselet va har du gjort av de då ? Har du huggit av de kroppsdelarna va? Tatueringarna i anus är de dom du menar?Hur ful kan du bli?Inget hjälper på dig gubbe!!
    hahahhhaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    SvaraRadera
  5. Nimrod: Och det jobbiga är att det är SÅ
    man ska se ut när man gör modelljobb.
    Jag har blivit tvungen att gå ner till
    tunnis några gånger per år ifall jobben
    har betalat bra

    Hmmmffppffff jaha modelljobb.....säkert när gjorde du ett modelljobb?? seriöst lägg ner det här du är ju för löjlig
    Du har väl aldrig varit modell. Varför ljuger du så mycket?
    Det finns väl ingen som skulle anlita dig som modell snälla vän, du är ju 28 år lönnfet och ful och har en väldigt dålig kroppshållning.

    SvaraRadera
  6. Och här tog anonyma kommentatorer över cirkusen. Det kan vi väl inte gå med på Nimfraud??? :)

    SvaraRadera
  7. Nej, det är klart. Men vi får se...den som väntar på något gott som de säger...

    SvaraRadera