onsdag 2 september 2009

Oraklet Nimfraud svarar på era frågor


Anonym sa...Jag har ALDRIG kommit när jag haft sex, tror du det är något fel på mig?

Ja. Du har inte träffat mig. Kom hit så smiskar jag dig med en fisk så skall du få se på grejer.


Bahra sa...Alltid när man jag varit med någon kille en kväll, strulat och i vissa fall haft sex, så frågar de alltid efter ens nummer när man ska dra, men de hör aldrig av sig?
Varför?? puss nimfraud du e skön

Ja, jag är skön, jag vet. Du kan ju komma hit och knulla istället nästa gång. Lite smisk kanske? Eller cybersex på chatten?


Penny sa...Finns det någon möjlighet att ställa en privat fråga? Du vet... Ifred. Utan att någon annan ser?

Du kanske kan ringa istället, så kan vi ha telefonsex innan du frågar? Vi kan snacka om att jag drar dig i håret till exempel. Då blir jag kåt.


Eskil sa...Jag bor utomlands och träffade en moldavisk utvikstjej, jävligt fin. Hon kom för att hälsa på mina ryska kollegor hon känner sen tidigare. Hon stannade i tre veckor, vi låg med varann när hon varit där i en vecka. Tillslut åkte jag hem. Vad tycker du ska jag fortsätta vara hennes vän och kanske får ligga igen, eller ska jag skita i henne totalt?

Skit i henne. Hon är inte värd dig. Ge henne numret till mig istället. 6666666. Hon gillar smisk va? Fråga om hon kan gå in på min chatt. Typ nu.


Kenny sa...Är snygg, rolig, charmig, you name it.
Jag kan i princip få vilken kille jag vill intresserad och i säng. 
Men där tar det stop. Varför?

För att du inte är lika het som jag. Synd för dig. Men om du vill suga kan du få komma hit och göra det. Eller i chatten.


Anonym sa...Jag kan inte sluta vara otrogen, jag hade två killar samtidigt. Tills dom fick reda på det. Blev tillsammans med bara en efter det och nu är jag det igen. VAD FAN ÄR DET MED MIG?

Du är förmodligen äckligt osäker på dig själv. Trist men sant. Det är man ofta när man knullar runt. Skulle aldrig vara så slampig själv. Vill du suga förresten? Mitt nr är 6666-666666.


Anonym sa...Hej Nim, älskar din blogg! Du är verkligen grym på att skriva. Nu till frågan: jag har kommit in i en slags ond cirkel som går ut på att alla killar som blir intresserade av mig är sådana jag inte vill ha, och vice versa - de JAG gillar är ointresserade tillbaks. Jag har försökt att inte vara speciellt "på", vet att många (inklusive jag själv) finner det avtändande, men när jag lägger ut lite krokar till någon kille jag är intresserad av och sen backar lite så kommer han aldrig efter, dom "nappar" liksom aldrig. Ibland kan jag tro att jag har någon på gång, men sen svalnar intresset plötsligt (utan någon för mig synbar anledning).
Har du något förslag på vad jag kanske gör fel eller vad jag skulle kunna göra för att fånga de killar jag faktiskt VILL ha, istället för de jag är totalt ointresserade av? Kan det vara en bra idé att helt strunta i att leta efter någon, intala mig själv att jag inte ens vill ha någon (för att på så sätt verka "svår att få")?



Ja, visst är min blogg grym! Jag älskar den också. Älskar min chatt med.


Kvinna sa...Killar som gillar att man för in ett finger i deras anus, är de lite gay, tror du?

Jag gillar det. Vill du komma hit och föra in ett finger i mitt anus? Eller så kan vi prata om mitt anus i chatten. Det funkar också.


Anonym sa...Vad är ditt favorit område i Stockholm? Drottninggatan. Där finns många kåta. Är du kåt? Vill du komma hit och knulla?


EM sa...Hur raggar man säkrast upp en kille som inte är intresserad från början? Tips mottages tacksamt.

KRAMAR! Äh, skit i det. Gå in på min chatt och prata om strypsex istället. NU.


Anonym sa...jag har allt man kan önska sig,
pengar, jobb som jag gillar, högt
intellekt, kan få nästan vem jag vill,
varför är jag inte nöjd med det?

Om du kommer hit och knullar lovar jag att du blir nöjd. Eller går in i min chatt och pratar slit-i-håret-ligg...gör det nu hehe


Du har ju haft ett par st kvinnor!Vad är själva essensen i att ragga tycker du?Märker att du ofta är ganska tydlig i vad du vill, och verkar inte heller på ngt sätt blyg över det.Vad rör sig i ditt huvud när du träffar en kvinna?

KNULLAKUNULLAKNULLAKNULLAKNULLA. Smiska torsk.


KYSS

Nimfraud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar