onsdag 9 september 2009

Sorglig, sorgligare, sorgligast....


Det är så skönt när man vet att man nått fram med sitt budskap.
Nu gör jag i princip alltid det, som den vishetens källa jag är.
Men man vet ju aldrig med svagbegåvade psykopater.
Hos dem brukar ju ta lite tid innan hissen går hela vägen upp.

Men nu har den äntligen gjort det. Mongot har insett hur sorgligt det är att som vuxen man engagera hela sitt väsen i hur många läsare man har på sin sketna lilla blogg. Okej att fjortisar som Kissie eller Dessie är helt förlorade i låtsasvärlden internet.
Det får de vara, det är liksom deras privilegium.

Men en 30-plussare som kämpar i sitt anletes svett för att ligga högt på bloggtoppen är liksom bara ledsamt och obegripligt. Har människan inget liv?

Nej, det vet vi ju i och för sig att han inte har.

Nu är eländet i alla fall äntligen slut. Grattis till tankeverksamheten som uppstått i alla fall för en kort stund, din sopa!


KYSS från Frauddan


ps. Intressant förresten att insikten slog till när du i allt snabbare takt rasar på listorna, kommentarer uteblir och till och med Sibirien är mer välbesökt än den tidigare så populära sugakuk-chatten ! Men det är väl bara en ren slump kan jag tro....




6 kommentarer:

  1. Fan vad nice.
    Nu är det bara din tankeverksamhet som ska hoppa igång..

    SvaraRadera
  2. Till skillnad från din då som aldrig kommer att komma igång.

    SvaraRadera
  3. Hur i hela världen orkar du engagera dig så här om en person du uppenbarligen inte gillar speciellt mycket..??? Snacka om patetisk - alla skällsord du ger faller tillbaka trefalt på dig själv.
    Tycker du inte om - ignorera och gör något BÄTTRE själv.
    Lena

    SvaraRadera
  4. Lena: Vem har sagt att måste gilla någon för att tycka att denne är underhållande? Lite underlig ståndpunkt tycker jag... Men uppenbarligen lever du inte som du lär eftersom du lägger en massa energi på att skriva flera kommentarer här om hur patetisk jag är.

    De där skällsorden kan jag tipsa dig om att ta med en nypa salt. Till skillnad från dig och Nimrod så tar jag inte det här internettjafset på blodigt allvar förstår du.

    Ha en trevlig dag.

    ps. Känner du att du behöver få ur dig lite mer bitterhet är du välkommen tillbaka hit när du vill. Jag är nämligen inte den som säger till andra människor vad de skall och inte skall göra.

    PUSSPUSS /Fraud

    SvaraRadera
  5. "Till skillnad från din då som aldrig kommer att komma igång" ?

    Vilken kontring, herregud, jag är mållös! jag som bara hade väntat mig ett "Din också". Men sen slår du undan fötterna på mig med detta monster!

    eloge till dig!

    SvaraRadera
  6. Bastardo: Herregud. Att du orkar människa.

    SvaraRadera