torsdag 3 september 2009

Logik på hög nivå


Jag njuter! Mina lobotomerade slavar berättar alltid för mig vad som händer. Precis som jag befallit dem sitter de precis som jag fastlimmade vid datorn dygnet runt om bevakar. Allt som skrivs om mig,varenda kommentar, varenda ord, får jag reda på. Jag har byggt upp en stort nätverk med små misslyckade ärthjärnor som googlar och letar som besatta.

Om de vågar titta bort straffar jag dem genom att inte låta dem suga av mig på chatten! Ett mycket hårt straff. Hårt men rättvist för den som vågar trotsa den store Nim. Sen steglar jag dem.

Givetvis bryr jag mig inte om vad som skrivs. Och de som skriver bryr jag mig inte heller om. Inte ett jävla dugg. Det inser ni väl? Eller hur? Visst gör ni det? Jag bryr mig faktiskt inte. Alls. Förstår ni väl?


Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar